Creating a PowerPivot Gallery within SharePoint

Extending Dynamics AX

PowerPivot has a very cool feature that allows you to publish your data to PowerPivot Galleries within SharePoint. This allows users to access and report off the data that you build within Excel, but do it all through the Web. In order to enable this feature, you first need to create a PowerPivot Gallery in SharePoint.

NOTE: This is part of the Using PowerPivot to Analyze Your Dynamics AX Data blog series where we show how PowerPivot can assist you with advanced data analysis and reporting, making those extracts from Dynamics AX to Excel even more valuable. If you want to see all of the other posts in this series, click here.

View original post ещё 104 слова

Рубрики:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.